Què fem?

057

Oferim diferents estils de yoga i per a tots els nivells, les classes són reduïdes per poder donar-te una atenció més personalitzada, volem que et sentis a gust practicant yoga i d’una manera conscient i segura. Disposem de diferents “props” (cintes, totxos, pilotes, hamaques, rodes, feetup, mantes, cadires…) per fer que el yoga s’adapti a tu i no a la inversa.
Vine a provar-nos :)

YOGA DINÀMIC

Aquest estil és una barreja del vinyassa yoga (encadenaments dinàmics de postures corporals que es coordinen amb la respiració) i el hata.
A la primera part de la classe es busca el moviment en les postures per alliberar la tensió excessiva del cos i la ment, i després es treballa amb postures estàtiques per reafirmar el què s’ha treballat durant la vinyassa.
La ment ha d’estar totalment present en l’acció corporal, en la respiració i l’alineació del cos, per tal que l’energia flueixi.

YOGA PROPS

A causa de la necessitat de moltes persones amb patologies, realitzarem la pràctica de yoga utilitzant elements complementaris (cadires, pilotes, cintes, blocs, blosters, hamaques, yoga wheels…) al ser una classe d’un nivell suau i al incorporar els Props, la classe es fa més fàcilment, sense perdre la intensitat que cadascú li vol donar a les postures.
Segons el dia tant pot ser una classe dinàmica, com una classe on es busca estar bastants respiracions en una mateixa postura per profunditzar-la, com també pot ser una classe més passiva i relaxant.

YOGA PER EMBARASSADES I PREPARACIÓ AL PART

En aquests moments tan especials de la teva vida, el yoga et dóna l’oportunitat d’aprendre a conèixer el teu cos, a veure els seus canvis i confiar amb la saviesa de la naturalesa. Obtingues les eines necessàries per fer d’aquesta etapa una experiència meravellosa acompanyant el teu fill en aquest fantàstic viatge. Les eines són la respiració, la relaxació, la visualització, massatges, treball amb les contraccions, ….

YOGA AERI

El Yoga Aeri combina l’estil tradicional (realitzant postures a terra) amb l’innovador sistema del yoga amb hamaques.
L’hamaca i la gravetat ens permeten de forma terapèutica alinear el cos i centrar la ment. Explora, perfecciona i refina les postures més avançades sense la dificultat de fer-les a terra.
L’hamaca t’ajuda a realitzar amb facilitat les postures invertides, on a terra s’ha de tenir un nivell més avançat per fer-les correctament.
Alguns dels principals beneficis de les postures invertides són la descompressió vertebral afavorida per la descàrrega en suspensió, que d’altra manera són difícils d’aconseguir si el teu cos té lesions, o si fa poc temps que practiques yoga.

YOGA WHEEL

La Yoga Wheel és un dels accessoris de yoga més originals i versàtils que han sortit últimament. Té infinitat d’usos i per a tots els nivells de pràctica.
La roda està dissenyada especialment per adaptar-se al contorn de la columna vertebral i realitzant diferents postures, ajuda a estirar tota l’esquena i a obrir la zona del pit, abdomen, flexors de cadera i espatlles.
És uns dels props que ajuda a guanyar més flexibilitat i força, et permet relaxar la musculatura i fer un massatge a l’esquena.
Amb les classes de yoga wheel milloraràs la flexibilitat de la teva columna, tenint menys mals d’esquena, treballarem el cuore d’una manera profunda i integral, millorarà la teva flexibilitat i força en tot el cos, millorarà el teu equilibri i concentració i també la teva respiració. Les postures d’extensió d’esquena es fan d’una manera més fàcil i segura i amb el temps es poden anar fent més profundes.
Durant les classes de yoga wheel la roda s’utilitzarà per realitzar una classe completa, o de vegades només d’acompanyament en certes postures.

YOGA FEETUP

Realitzarem la pràctica que normalment fem en el yoga dinàmic i utilitzarem el FeetUp en certes postures com a suport. A vegades el nostre cos ens impedeix realitzar amb facilitat una pràctica més dinàmica i amb el suport del FeetUp, podem començar a fer una pràctica més conscient. Les postures invertides es fan més fàcilment i segures per les teves cervicals. És una eina per guanyar confiança en tu mateix i perdre la por de caure i lesionar-se.

HATHA YOGA

És conegut com el Ioga clàssic, inclou tècniques de respiració i concentració (pranayama), postures del cos (Àssanes), relaxació . Tothom ho pot practicar, és un tipus de Ioga físic que equilibra les energies. La seva pràctica aporta beneficis físics, psíquics i energètics.

YOGA POST-PART I MASSATGE INFANTIL

La pràctica de yoga post part t’ajuda a escoltar el cos, les teves necessitats físiques i emocionals i a fer més estret el vincle amb el teu nadó. Aprendràs a exercitar el cos durant el post part amb seguretat i amor junt amb el teu nadó. Durant les classes es comparteixen els dubtes, pors i anècdotes d’aquests intensos delicats primers mesos de criança.
A través de postures de yoga, tècniques de respiració adaptades al post part i meditació podràs recuperar la teva forma física i emocional. Enfocarem la pràctica a rehabilitar el sol pèlvic, la faixa abdominal, practicarem postures per alleujar els possibles mal d’esquena, i alinear la columna vertebral a la seva forma natural. Realitzarem massatge infantil, i comunicació a través del contacte. A més mares i nadons trobaran un espai per relaxar-se, gaudir i transmetre’s confiança i seguretat a la vida.

YOGA PER A NENS

La pràctica del yoga en els nens els hi dona una percepció del que succeeix al seu interior i al seu voltant. Els hi permet forjar la confiança, la creativitat, la imaginació, la concentració i els hàbits sans. També fomenta les bones relacions intergrupals, creant sinèrgies de treball basades en el respecte.