Inici

El teu Centre

IMG_0165

El teu Centre,  neix el 2009 amb la clara intenció de crear un espai on practicar, i poder compartir la ensenyança del Ioga. Ens avalen 26 anys d’experiència investigant en el món del Ioga i volem fer que la nostra experiència et serveixi. Llegir més…

Vols practicar ioga?

TRICONASANA El teu Centre Vic, yoga vic, yoga osona

Raons per fer ioga Te’n donem 20: 1. Sigues conscient de la teva respiració: Respirar és vida 2. Flexibilitat: Del teu cos i de la teva ment 3. Protegeix la columna vertebral Llegir més…

Galeria

Horaris i tarifes

Pautes de funcionamnet intern

– Recomanem que porteu el vostre material (esterilla, coixí, manta…).

– Quan entreu en el centre disposem de gel hidroalcohòlic, per desinfectar les mans, recomanem que vingueu canviats de casa i que porteu mascareta tota l’estona fins que comencem la pràctica de yoga.

– La matricula es paga una única vegada al realitzar la inscripció. La matricula es guardarà fins a 1 mes.

– La quota mensual es paga la primera setmana de mes.

– El mes d’agost el centre romandrà tancat i es cobrarà una quota reduïda de manteniment.

– Si es preveu la impossibilitat d’assistir al centre durant un mes concret, s’abonarà la quota de manteniment sempre que es doni un preavís amb un mínim de 15 dies d’antelació.

– Si no es pot assistir a una sessió, pots recuperar-la dintre del mateix mes.

– Es prega puntualitat per respecte a la dinàmica de la sessió. Si algú arriba amb retard, és important entrar a l’aula en silenci.

– És recomanable assistir a les classes de ioga amb l’estómac buit.

– Es recomana portar a les classes de ioga aeri samarreta màniga curta (per higiene) i que la roba no tingui cremalleres per no quedar-se enganxat a l’hamaca o fer-la mal bé, també cal treure’s la bijuteria o joies.

Què fem?

Oferim diferents estils de yoga i per a tots els nivells, les classes són reduïdes per poder donar-te una atenció més personalitzada, volem que et sentis a gust practicant yoga i d’una manera conscient i segura. Disposem de diferents “props” (cintes, totxos, pilotes, hamaques, rodes, feetup, mantes, cadires…) per fer que el yoga s’adapti a tu i no a la inversa.
Vine a provar-nos 🙂

HATA RAJA YOGA

Aquest estil és una barreja del vinyassa yoga (encadenaments dinàmics de postures corporals que es coordinen amb la respiració) i el hata.
A la primera part de la classe es busca el moviment en les postures per alliberar la tensió excessiva del cos i la ment, i després es treballa amb postures estàtiques per reafirmar el què s’ha treballat durant la vinyassa.
La ment ha d’estar totalment present en l’acció corporal, en la respiració i l’alineació del cos, per tal que l’energia flueixi.

YOGA TERAPÈUTIC

A causa de la necessitat de moltes persones amb patologies, realitzarem la pràctica de yoga utilitzant elements complementaris (cadires, pilotes, cintes, blocs, blosters, hamaques, yoga wheels…) al ser una classe d’un nivell suau i al incorporar els Props, la classe es fa més fàcilment, sense perdre la intensitat que cadascú li vol donar a les postures.
Segons el dia tant pot ser una classe dinàmica, com una classe on es busca estar bastants respiracions en una mateixa postura per profunditzar-la, com també pot ser una classe més passiva i relaxant.

YOGA PER EMBARASSADES I PREPARACIÓ AL PART

En aquests moments tan especials de la teva vida, el yoga et dóna l’oportunitat d’aprendre a conèixer el teu cos, a veure els seus canvis i confiar amb la saviesa de la naturalesa. Obtingues les eines necessàries per fer d’aquesta etapa una experiència meravellosa acompanyant el teu fill en aquest fantàstic viatge. Les eines són la respiració, la relaxació, la visualització, massatges, treball amb les contraccions, ….

YOGA AERI

El Yoga Aeri combina l’estil tradicional (realitzant postures a terra) amb l’innovador sistema del yoga amb hamaques.
L’hamaca i la gravetat ens permeten de forma terapèutica alinear el cos i centrar la ment. Explora, perfecciona i refina les postures més avançades sense la dificultat de fer-les a terra.
L’hamaca t’ajuda a realitzar amb facilitat les postures invertides, on a terra s’ha de tenir un nivell més avançat per fer-les correctament.
Alguns dels principals beneficis de les postures invertides són la descompressió vertebral afavorida per la descàrrega en suspensió, que d’altra manera són difícils d’aconseguir si el teu cos té lesions, o si fa poc temps que practiques yoga.

YOGA WHEEL

La Yoga Wheel és un dels accessoris de yoga més originals i versàtils que han sortit últimament. Té infinitat d’usos i per a tots els nivells de pràctica.
La roda està dissenyada especialment per adaptar-se al contorn de la columna vertebral i realitzant diferents postures, ajuda a estirar tota l’esquena i a obrir la zona del pit, abdomen, flexors de cadera i espatlles.
És uns dels props que ajuda a guanyar més flexibilitat i força, et permet relaxar la musculatura i fer un massatge a l’esquena.
Amb les classes de yoga wheel milloraràs la flexibilitat de la teva columna, tenint menys mals d’esquena, treballarem el cuore d’una manera profunda i integral, millorarà la teva flexibilitat i força en tot el cos, millorarà el teu equilibri i concentració i també la teva respiració. Les postures d’extensió d’esquena es fan d’una manera més fàcil i segura i amb el temps es poden anar fent més profundes.
Durant les classes de yoga wheel la roda s’utilitzarà per realitzar una classe completa, o de vegades només d’acompanyament en certes postures.

YOGA FEETUP

Realitzarem la pràctica que normalment fem en el yoga dinàmic i utilitzarem el FeetUp en certes postures com a suport. A vegades el nostre cos ens impedeix realitzar amb facilitat una pràctica més dinàmica i amb el suport del FeetUp, podem començar a fer una pràctica més conscient. Les postures invertides es fan més fàcilment i segures per les teves cervicals. És una eina per guanyar confiança en tu mateix i perdre la por de caure i lesionar-se.

HATHA YOGA

És conegut com el Ioga clàssic, inclou tècniques de respiració i concentració (pranayama), postures del cos (Àssanes), relaxació . Tothom ho pot practicar, és un tipus de Ioga físic que equilibra les energies. La seva pràctica aporta beneficis físics, psíquics i energètics.

YOGA POST-PART I MASSATGE INFANTIL

La pràctica de yoga post part t’ajuda a escoltar el cos, les teves necessitats físiques i emocionals i a fer més estret el vincle amb el teu nadó. Aprendràs a exercitar el cos durant el post part amb seguretat i amor junt amb el teu nadó. Durant les classes es comparteixen els dubtes, pors i anècdotes d’aquests intensos delicats primers mesos de criança.
A través de postures de yoga, tècniques de respiració adaptades al post part i meditació podràs recuperar la teva forma física i emocional. Enfocarem la pràctica a rehabilitar el sol pèlvic, la faixa abdominal, practicarem postures per alleujar els possibles mal d’esquena, i alinear la columna vertebral a la seva forma natural. Realitzarem massatge infantil, i comunicació a través del contacte. A més mares i nadons trobaran un espai per relaxar-se, gaudir i transmetre’s confiança i seguretat a la vida.

YOGA PER A NENS I NENES

yoga nens i nenes

Els nens i nenes tenen una gran capacitat intuïtiva que els permet descobrir el món que els envolta i interactuar amb tot el què esdevé. El yoga els ajuda a mantenir aquesta qualitat que els porta a sentir cada experiència com a un esdeveniment nou i sense condicionaments mentals.

S’imparteixen practiques per a millorar la respiració, la seva pròpia consciència corporal, augmentar l’atenció i la concentració, a millorar l’equilibri emocional i relaxar-se.

S’utilitzen practiques de yoga com són les asanes (postures), iniciació als pranayamas, visualitzacions, expressió corporal, con, tot d’una manera respectuosa i divertida.

Classes de yoga seguint el sistema Satyananda Yoga/Bihar Yoga® adaptats a les necessitats i etapa evolutiva d’infants i joves fusionat amb filosofies pedagògiques educatives com Educació Lenta, Rebeca i Maurico Wild i la pedagogia Waldorf.

Pràctiques per acompanyar el procés d’aprenentatge i el desenvolupament físic, emocional, mental i espiritual. Sessions dissenyades per viure l’experiència de les diferents branques del yoga: Hatha yoga, Raja yoga, Mantra yoga, Karma yoga, Bhakti yoga, Jnana yoga,  adaptades a les diferents etapes evolutives del desenvolupament dels nens i nenes.

SATYANANDA YOGA/BIHAR YOGA

Imagen 1
Satyananda yoga/Bihar Yoga®
Sistemàtic, seqüencial i progressiu
El sistema Satyananda Yoga/Bihar yoga® va ser dissenyat per Swami Satyananda Saraswati i el seu llinatge, incorporant a les practiques mil·lenàries una metodologia per la seva comprensió en l’era actual.
La pràctica de Satyananda Yoga/Bihar Yoga® inclou asana, pranayama, pratyahara, Satyananda Yoga Nidra® i dharana/dhyana, meditació, i està dissenyat per a tot tipus de persones que vulguin realitzar una sadhana que abasti totes les dimensions de l’ésser humà:
-Dimensió corporal: asana, postures corporals.
-Dimensió emocional i energètica: pranayama, gestió de la energia vital amb la respiració.
-Dimensió energètica i mental: pratyahara, interiorització de la ment i els sentits amb Yoga Nidra.
-Dimensió conscient-creativa: dharana/dhyana, meditació (concentració/atenció).

“El yoga no es un mito antiguo enterrado en el olvido. Es el legado más valioso del presente. Es una necesidad esencial de hoy y la cultura del mañana”.
Swami Satyananda Saraswati

Qui Som

El teu Centre

“El teu Centre” neix el 2008 amb la clara intenció de crear un espai on practicar, i poder compartir la ensenyança del yoga a Vic.
Ens avalen 30 anys d’experiència investigant en el món del yoga i volem fer que la nostra experiència et serveixi.

Un oasi de calma i quietud al centre de Vic, per gaudir de la teva pràctica i reconnectar el teu cos amb la ment i la teva ment amb l’ànima. Un lloc on trobar-te amb tu mateix.

Al centre de yoga hi trobem una amplia sala il.luminada amb llum natural on les vistes i la sortida a un magnífic jardí on et pots relaxar abans i després de les classes, una sala més recollida on oferim teràpies corporals i de creixement personal.

L’amor que processem en el teu aprenentatge es reflecteix a les sessions i s’impregna als diferents espais. La calidesa, la fermesa, i l’optimisme , fan de “El teu Centre” el teu amic.

La Montse,

Fa més de 30 anys que la Montse és professional de la salut i compta amb una àmplia experiència en matèria de Ioga. Quan tenia 14 anys li van diagnosticar una escoliosis i va ser a partir d’aquell moment, quan va iniciar una recerca de tècniques i mètodes de reparació de columna. En el transcurs d’aquest procés la Montse va descobrir el Ioga i, des de ben aviat, va començar a prendre classes fins a finalment, decidir dedicar-s’hi professionalment.La Montse és sobretot, curiosa per naturalesa i per això li agrada indagar, explorar i investigar les diferents possibilitats del treball amb el cos. I és precisament aquest esperit i aquest caràcter que al llarg dels anys li ha permès desenvolupar un mètode propi i personal.Com a bona comunicadora, li agrada transmetre tot aquest coneixement a través de les seves classes de manera fàcil i estructurada, ajudant als seus alumnes a reconèixer la comunicació existent entre el propi cos, les emocions i la ment.És d’aquesta manera com la Montse més disfruta: veient com els seus alumnes es descobreixen realment, evolucionen i estableixen una base sòlida per gaudir de la seva pròpia vida .Al llarg del seu procés d’educació ha comptat amb la formació de grans mestres del Ioga actual com ara Godfrey Devereux (Ioga Dinàmic), José Luis Cabezas (Yoga Dinámico), Danilo Hernández (Hatha Yoga Clásico) , Simon Park (Yoga Flow), Susanna García Blanco (Anusara Yoga), Gauri Agulla i Westley Adam – Yoga Center (Hatha Yoga), Jordi Martí i Silvia Ros – Centre de Ioga Iyengar de Barcelona (Ioga Iyengar), Víctor Morera – Sadhana (Yoga Terapéutico) que li han permès nodrir-se i aprendre dels millors.
El seu procés d’aprenentatge mai s’atura.Formació:
– Titulació d’Instructora i professora de Hatha Ioga diplomada per AIPYS (Associació Internacional de professors de Ioga Sananda).
– Titulació de Professora de Ioga Terapèutic a la Federación Nacional de Yoga Sadhana.
– Titulació de Professora de Ioga Dinàmic, Mètode de Godfrey Devereux, Impartit per José Luis Cabezas.
– Formació de Professors de Ioga Anusara,“Ioga Elements”.
– Chakradiagnosis. Nivell I, II i III amb Laurence Plé.
– Maestria de Reiki, Nivell I, II i III.
– Meditació Zen, Nivell I i II.
-Meditació Vipassana.

 

L’Elga,

Em vaig introduir el yoga en una època amb molt d’estres, atacs d’ansietat… gràcies a les tècniques de meditació, respiració que té el yoga vaig aconseguir trobar un equilibri dins del caos que estava vivint. En Nahuel i la Montse m’ajudaven a trobar la calma i jo no era conscient que tot allò que m’estaven ensenyant era yoga. Més tart vaig començar a practicar yoga en El teu Centre i després em vaig formar com a professora de yoga.

El que sobretot el yoga m’aporta, és calma a la ment, trobar l’equilibri i la consciència en el meu cos, intentar viure més el dia a dia i deixar estar el passat i el futur. La filosofia del yoga m’ha portat a ser més feliç. I és el que intento transmetre en les meves classes.

-Titulada com a professora de yoga 500h per Jordi Canela 2015.

Techer traing Hata Raja Yoga 100h per Sri. Andrei Ram 2015 i 2018.

– Titulada com a professora de yoga aeri Unnata 2017.

-Primer nivell de Reiki amb Laura Mayoral Arnay.

– Immersió solar d’Acroyoga 2019.

– Diplomada en Ciències Empresarials 2009

He realitzat cursos i he practicat amb professors com:

Vinyasa amb Meghan Currie. Liquid yoga flow amb Simon Park. Ashtanga Vinyasa amb Eva Oller. Jivamukty yoga amb Jai Sugrim i Marina Kosenko. Dharma yoga amb Yannis Andritsos, Jordi Canela, Dov Vargas, Raquel Vamos. Yoga per embarassades amb Mónica Mateo. Sivananda yoga amb Karina. Yoga per nens amb Cayetana Rodenas. Prana flow amb Twee Merrigan. Sattva yoga amb Gustavo Ponce. Anusara yoga amb Sattva. Filosofia del yoga amb Mohini.

En Nahuel,

-Techer traing Hata Raja Yoga 100h per Sri. Andrei Ram 2015, 2016, 2017, 2018 i 2020.

-Titulat com a professor de yoga 500h per Jordi Canela 2015.

-Primer nivell de Reiki amb Laura Mayoral Arnay.

– Immersió solar d’Acroyoga 2019.

– Curs de yoga per nens a OmShanti 2013.

– Monitor de lleure 2007.

– Curs AcroYoga 2012.

– Grau mig en conducció d’activitats físiques i esportives en el medi natural 2008.

-Grau superior en animació d’activitats físiques i esportives 2010.

– Primer curs de Fisioteràpia 2011.

He realitzat cursos i he practicat amb professors com:

Vinyasa amb Meghan Currie. Liquid yoga flow amb Simon Park. Ashtanga Vinyasa amb Eva Oller. Jivamukty yoga amb Jai Sugrim i Marina Kosenko. Dharma yoga amb Yannis Andritsos, Jordi Canela, Dov Vargas, Raquel Vamos. Yoga per embarassades amb Mónica Mateo. Sivananda yoga amb Karina. Yoga per nens amb Cayetana Rodenas. Prana flow amb Twee Merrigan. Sattva yoga amb Gustavo Ponce. Anusara yoga amb Sattva. Filosofia del yoga amb Mohini.

El nostre logo

El logo d’“El teu Centre” està inspirat en el Bindu chakra:

Aquest, és un xakra que es troba entre els xakres sahasrara i l’ajna.
Està representat per una lluna creixent i una gota blanca. Aquesta gota blanca en el centre del cor és AMRIT, el néctar dels Déus, del qual aquests s’alimenten i nosaltres ens nodrim i ens revitalitzem.

Acompanya a Bindu un cor que batega, que s’impulsa a través de la pràctica de Ioga, donant continuïtat als cicles de la lluna i als ritmes de la vida.

També forma part del logotip una estrella que ens il.lumina com un far i ens recorda que tenim un camí personal a seguir.